Tuesday, November 09, 2010

VROMS

perghhhhhhhh...
berlambak pending vessel requsition (VROMS) atas meja aku...
x tau kat mana silapnya, nak kata aku x key in, memang aku maleh nak key in tapi sejak kena "brief" dgn Mr. KashpO, aku jadi sangat ber-semangat nak key-in semua vessel requsition yang duduk di-bawah jaga-an aku...
MV. Setia Fajar
MV. Setia Nurani
MV. Setia Gigih
MV. Setia Wangsa
MV. Setia Handal
MV. Setia Kasturi
MV. Setia Kental
MV. Setia Deras (kapal nie dah depart ke Miri 08.11.2010)

aku akan start cuti 11hb nie sampai 18hb...cover skali raya haji.
bila nak balik Manjung...?
mungkin hari sabtu lps aku kayuh dgn geng kerteh...
ngantOk sangat plak nie, kalau tidOr sat bOleh x...?


ermmmmmm, lalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa...



ber-terabOr atas desk aku dengan requsition kapal...erghhhhhhhhhhhh! yeahhhhhh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...