Sunday, September 18, 2011

Aku Benci : SNTM...?

MLM...?

aku akan kata SNTM...!!!

Say No To MLM!!!

kah kah kah...dengar benda nie mmg aku nak suka ketawa!
jadi kaya dalam se-kelip mata!
yang aku tahu sejak dari aku kecik sampai se-karang bukan senang nak cari duit...
sebab tue mak ayah aku suruh aku p sekOlah!
belajar, ilmu dunia akhirat...
bukan ilmu nak kelentOng orang lain...

even, dlm family aku, ayah aku sendiri pun pernah ter-jerat dgn benda bodoh nie...
aku ingat lagi, time tue sekitar tahun 90'an...
atas nama nak tolong adik-beradik ber-niaga...!
ayah aku pun tolong ler cari downline se-kali time tue...
hasil dia...?erkkkkk...kantOi...!
jenuh nak bayar balik duit kawan-kawan dia...
siang malam kerja, ber-niaga...
nak cOver balik duit kawan-kawan...
alhamdulillah, Allah Ta'ala Maha Pemurah...
sejak dari tue, aku F**K benda bullshit nie...
kO cerita ler kat aku mcm mana pun, aku tau kO pun zerO!!!
xtau hujung pangkal pasal apa yang kO duk gebang kat aku...
kO bawa ler jumpa aku barang ajaib macam mana pun, canggih macam mana pun,even bOleh ubat se-ribu penyakit pun, sikit pun aku x percaya...!

aku dari dulu F**K benda bullshit nie...!
aku sOkong cara se-Orang Hamba Allah nie...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...