Sunday, April 20, 2014

Ter-ubat Kaseh & Rindu...

Assalamualaikum Yob Yong...

Ter-ubat Kaseh & Rindu aku pada bau asap yang keluar dari funnel kapal, bau air laut di tepi jetty, bau cat kering hull kapal, bau kayu deck yg basah dek air laut...mcm-mcm lah yang aku rindu ttg kerja lama aku..
Kerja yang membahagiakan siang dan malam aku...

tapi tue semua kerja lama yang dah jadi pegalaman dalm hidup aku...
bekal tue jugak aku bawa utk mencari rezeki aku sekeluarga...
Alhamdulillah, syukur Ya Allah.

Sekarang kerja aku agak tenang..
Asas pekerjaan sudah ada...sedang mengerah otak utk perkara baru...
Inshaa Allah, semoga dipermudahkan Allah s.w.t.

Bawah nie gambor dari kerja yang membantu meng-ubat rasa kaseh & rindu tempoh hari...

#hammer #package #coastalenergycompany #mv.trinek

































Subhanallah Alhamdulillah Lailahaillah Allahuakhar

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...