Friday, September 10, 2010

Salam Aidilfitri buat semua...

Salam Aidilfitri buat semua...
Pagi raya ni ter-lajak tido jugak, semalam duk kemas rumah, cuci dapur, iron baju raya 4 tahun lepas yang masih muat aku pakai...hahaha.
Alhamdulillah, dapat jugak aku ber-solat Aidilfitri pagi nie.

ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR WA LILLAH-ILHAM.

Selesai solat, aku terus ke base, ambil laptop aku...tertinggal kat opis.
Harap-harap xda kapal yang nak belayar hari nie walaupun dengar ura-ura Exxonmobil nak sail out Setia Teguh hari nie...
Sr. Mechanic Ngelambai awal-awal dah sampai base.
Dia kata kalau ada kapal bagitau sama dia...roger bos.

Aku nak meng-aku kat sini, memang syahdu raya sorang-sorang!
maleh nak cerita lagi, nasib baik ada kuih raya + tart nenas ter-baek yang Merah bagi kat aku...
tue lah buat pe-neman aku malam raya + pagi raya sbb tart nenas itu sgt sikit!hahaha...mujur-lah ada jugak orang ingat kat aku...






tart nenas ter-baek







terima kasih.

warisan wanita ter-akhir.

2 comments:

  1. hadoi syahdu seyh..haha..sian..sabo-sabo..

    ReplyDelete
  2. boleh nangis sehhhh...insyaAllah, tahun depan turn aku plak... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...