Friday, October 15, 2010

LumpOr + TelOr + TepOng....?


Assalamualaikum & Selamat Pagi...hehehe.

Dahsyat jugak cerita se-malam.
Kayuhan se-malam cuma kayuhan santai, men-cari route baru untuk suka-suka.
Nyaris kena kejOr kerbau yang lagi besOr dari aku + jalan yang di-teroka memang sangat ber-lumpOr sebab pagi hujan!
syok jugak main lumpOr...balik siap aku usung beskal masuk bilik air, mandi air hujan dengan aku!hahaha.

Distance: 16.68km (Petronas Bukit Kuang - Off Road Bukit Kuang to Lemang Kijal - Petronas Bukit Kuang) + Max. Speed: 30.2km/hrs.

Dah jauh aku kayuh dengan me-reka nie..laju!

Letih sangat tapi suka...!hahaha.

15.10.2010.
Hari Lahir Aku...?
aku ralit duk chat dgn
NMi sambil duk depan TV dengan geng-geng budak sekOlah..?
sambil tue mata duk jeling-jeling jam kat dinding..
ehhhhh..lepas dah kul 12++...
xda apa-apa sambutan pelik untuk birthday aku...?
Sukanya aku, selamat!!!
Dalam kepala aku duk pk, kira oklah sebab geng-geng nie semua dah tua-tua..matang?
Zaman telOr & tepOng dah ber-akhir!
Nah amik ko, kelekOk kepala aku kena ketOk dengan telOr...sangat sakit!
ntah berapa biji telOr + tepOng me-reka bazir-kan utk biar aku rasa ke-nikmat-an menyambut Hari Lahir aku yang ke-26 tahun ni..aku ingat masing-masing dah tua xdok dah ler benda-benda ajaib nie...ermmmmmmm.


Ada kek...?bukan main teliti rancang-an me-reka nie..!


apa pun sangat ber-terima kasih pada me-reka me-reka yang masih sudi buat benda pelik + ajaib nie serta pada me-reka me-reka yang sangat rajin wish-kan birthday aku!
TERIMA KASIH me-reka me-reka.
Nasib-lah, dah tua tapi still lagi mem-bujang, kena rasa jugak lah telOr & tepOng nie.
Jutaan Terima Kasih sampai aku mati pun x kan ter-balas pengorbanan Bonda & Ayahanda yang me-lahir-kan aku serta mem-besar-kan aku dan men-didik aku tentang ke-hidup-an ini..!

TERIMA KASIH BONDA & AYAHANDA.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...