Thursday, October 14, 2010

Selamat Pagi....?

Assalamualaikum...
nie bukan kali pertama aku ucap-kan Selamat Pagi pada ketika mata-hari sdg meninggi di atas kepala sendiri.
Bonda x pernah jemu untuk hello anak jantan dia nie...sangat sayang bonda!
Petang se-malam x dapat kayuh beskal aku atas sebab tanggung-jawab tugas yang harus di-utama-kan.
warghhh..boleh tahan hujan se-malam...kapla ada sikit pening!
nama pun kuli, hujan panas nie mainan jer...layan se-lagi terdaya!
insya-Allah.
apa pun thanks to Abg Nasir/Talisman sbb sangat sempOi & baik hati(baik punya puji, klu Abg Nasir tau blog aku lepas nie mesti dia sangat-sangat sudi untuk terus tolong-menolong aku & kerja aku...x-lah, Abg Nasir mmg sempOi, tarak sOmbong punya Olang!) sudi menolong kerja aku..kalau x, ntah kul brp baru siap kerja aku.
Hari ni, bangun jer tidor terus rasa lapOr tapi ter-sentak sat bila ter-nampak
weighing devices...timbang berat sat, warghhhhhh..masih terasa berat!
Ada plak NMi offer cheese cake kat aku time aku baru bangun tidOr nie...?hahaha.
aku nie pantang me-nolak se-benOrnya tapi sebab kena makan sorang-sorang cake yg ber-kilo itu, aku reject dengan berani!
(kalau ada yang sudi teman aku pun sudi telan...teman biar-lah yang wangi, jgn bg aku jantan per-kasa plak, mau aku terajang masuk longkang...kapla pikir jahat...kah kah kah!)

dah lama x menaip dlm blog nie...nak kena upgrade nie!
kena cari masa, lepak dgn Otai-Otai blog, minta lebih banyak ilmu diaOrang.

Arghhhhhhh...lapOr!
Mandi...p lepak kedai Mat & Zaini pun sempOi...lama x pekena mee sup depa!
woiiiii mat, hang bukak kedai x nie?
hahaha.

chow.
Salam.

2 comments:

  1. heheheh...tibe2 aku jd pmbaca blog ko aqem...

    ReplyDelete
  2. ehhhhh...mcm mna nie...ter-kejOt aku...hahaha.
    ko pun ada blog-kan...?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...