Tuesday, July 20, 2010

Clinic Juliana....?

Aku nie jenis pe-sakit yang per-caya yang sakit itu akan baik secara semula-jadinya...
Eerghhhhhh, tapi rasa gatal-gatal ni buat aku dengan selambe men-jemput ko'il join dating aku dgn doctor di se-buah clinic ber-tajuk; Clinic Juliana...
Sampai jer kat kaunter ada awek tanya aku soalan ajaib; nak jumpa doctor ke?
Adushhhhhhh, soalan apa-kah itu...?
Rupanya bukan main susah nak jumpa doctor nie, kena isi sampai 3 borang...?
En. Mustaqqim sila masuk!!!!!Baru nak rasa ke-lembutan span kerusi clinic tue, potong stim...ishhhhh!
Cepat benor turn aku sampai...?
Memang ler yob sebab time ko datang xda org lain pun kat clinic tue, hanya ko + awek clinic + ko'il + doctor...!
Dengan gaya se-orang pe-sakit,aku pun masuk, duduk, cerita kisah gatal-gatal aku dengan doctor yang tenang jer rupanya...
Aku: Doctor tolong check tekanan darah saya sekali....?
Pump punya pump, atas pagar kata doctor tue...Erkkkkkk?
Oklah, aku pun keluar, grab ubat gatal-gatal kat kaunter, terus blah dgn ko'il...
Call Jasrizal, ajak p makan...kesian mamat tue ; claim xdapat lagi katanya, nak tunggu kapal sampai ber-janggut bulu kaki dia...xpa yob, apa ada kita makan!
Pekena nasi kukus ter-baek kat area Kemaman nie...alhamdulillah.

Apa hal aku x tidor lagi nie, udah pukul 0100hrs...esok Terengganu cuti - Sultan of Terengganu's Birthday - Daulat Tuanku!
Cuti x cuti, esok aku kena report duty awal-awal pagi...Zaidi kena paksa duty, Mizi standby on call!oklah, rezeki yob...


Abis se-kotak susu lembu aku tibai malam nie...!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...