Thursday, July 29, 2010

duit ringgit...?

wahhhhh, pendapatan bulanan aku dah di-masuk-kan ke dalam akaun bank milik aku....alhamdulillah.
mmg indah & menarik jumlahnya tapi itu semua hanya sementara, hujung bulan mesti tinggal RM10.00++ jer dalam akaun aku tue...mana pergi?
aku jer tau...

ari nie ada hamba Allah dalam salah satu anak syarikat tempat aku kerja, mem-pertikaikan tentang duit ringgit...?
erkkkkkkkkkk...lapor sgt ke?
lu angkat lah kalau lu nak tapi ada ke kemungkinan bos nak bagi kat lu...?
lu dah spoil ke-percaya-an orang ler brader...!
aku dah feed up dengan semua nie...!
malam nie aku masih di base, melayan kerenah kapal-kapal yang timbul di jetty Kemaman Supply Base nie...
> MV. Setia Padu
> MV. Setia Wangsa
> MV. Setia Teguh
> MV. Setia Yakin
aku nak minta izin bos, balik mandi dulu...melekit dah badan dengan peluh!
Cip Don ajak layan nasi kukus..boleh kot, pekena sebungkus?kari kaw punya...hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...