Friday, January 21, 2011

hari cuti daripada ber-kerja - 21.01.2011

aku x kerja hari nie atas sebab minggu nie turn aku plak rest...
ahad kena repOrt duty balik...
awal aku bangun hari nie...
lps sOlat subuh terus keluar umah sidai kain baju yang aku tarOk dalam washing machine malam se-malam...
cabOt sarung bantal + tilam kasi cuci..air liur basi dah ber-peta dah!hahaha...
kasi cuci AGT + TAL +ADQ...lama dah x main air dengan depa tue...

AGT dah makin banyak luka kat body dia...ermmmmm, macam mana mau bikin tue!ishhhhh...




ADQ dah banyak karat, musim hujan hari tue duk kena air hujan jer...kulit seat pun dah koyak asyik kena hujan panas! nanti ada masa abang beli-kan kulit seat baru k...?


TAL....?wahhhh, yang nie lebih dari bini-bini aku yang lain...lepas cuci siap wax lagi...xpalah, nie pun byk benda nak kena buat...road tax sudah mati!




almari baju aku yang rOboh secara mengejut telah aku baiki ber-sama modal RM4.80...?

dan...
aku lapOr!!!
x makan apa-apa pun lagi..
pagi aku telan susu se-gelas...!


Ber-msg dengan acik...tanya khabar orang kampung!
acik kata bOnda masak laksa hari nie...bukan faveret aku, jadi aku kurang ter-liur!

... lapOr perOt weiiiiiii!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...