Wednesday, January 12, 2011

sakit...!

aku nie mmg susah nak sakit demam...
sakitnya, amat sangat...
sampai aku jadi suspect demam denggi...?
bkn rumah aku jer kena fogging tapi 1 kampung kawasan aku tinggal kena asap putih tue!

nie cenderamata yang kami dapat walaupun pada hakikatnya Jab. Kesihatan x jumpa sekOr pun jentik-jentik kat rumah kami!ermmmm...

panas badan me-lampau!
minum air cap badak 2 botol pun x jadi apa...
kepala berdenyut-denyut...
batok x kira masa...
malam-malam bukan main panas badan aku...
Blood Pressure naik mendadak sampai ada doctor tue suruh aku makan ubat!...ubat?
panadOl pun aku payah nak telan apa lagi ubat yang pelik-pelik...


dalam banyak-banyak ubat hospital + clinic bagi kat aku, yang nie jer aku telan utk hilangkan batOk!

mat buyeng belanja aku 3 biji nyiur!nyaman....
hari nie panas badan dah ok...cuma batuk belum hilang!
doctor dah set 3 hari yang aku perlu p hOspital utk check suhu + BP aku...
esok - 13hb + 16hb + 18hb...
ada sahabat kata, tue tanda Allah Sayang!
ermmmmm, alhamdulillah...memang byk dOsa aku nie, hanya aku & Allah s.wt. jer yang tahu.


Medical Cert - 3 hari aku dpt MC...paling lama!



@>--- sakit demam tapi kayuh tetap kayuh!!!yeahhhhhh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...