Sunday, January 23, 2011

KAYUHAN PERSAHABATAN 2011

KAYUHAN PERSAHABATAN 2011

Geng MTB Kerteh, Paka, Dungun dan Kemaman.

Date: 22hb Jan 2011. ( Sabtu )
Masa: 7.30 pagi
Tempat: Tapak Pasar Malam Kg. Baru Kerteh
Trek offroad : 25 km


semangat hari ter-sebut...


Penganjur ; Kertehcyc MTB Team


sudah sedia...


p register dulu daaa...


antara rider yang ber-semangat!!!


rider-rider sdg men-dengar taklimat...


amik gambOr dulu se-belum kayuh...


CP 1 - nie jer CP yang aku ingat...hahaha.


buyeng


amik nafas sambil menunggu rider di-belakang...


titi nan dua ta-bang...


tunggu rider lain crOss titi...


buyeng


tOlak...!


geng-geng KTHCYC...


main air...


anak sungai...


ter-baek...


main lumpur...terOwOng.


memang fun ride... ;)


dOwnhill dari atas sana...


salim


buyeng baru lepas dOwnhill...


tayar bOcOr...


relax sat...


semua baru lps downhill...best!


me-nanti rider tukar tayar bOcOr...


Hafiz + Buyeng + Salim


walaupun prestasi cik cannOn kurang me-muas-kan pada hari kejadian, dia tetap ter-baek buat aku...balik trs p kuantan htr service.


kita ber-gambOr dulu se-belum pulang...


pe-kena nasi lemak subuh hari...


penaja nasi lemak...sOla!


sudah kenyang...alhamdulillah.


me-reka sudah ber-sedia...


jOm pulang...!


kasut pOwer ter-baek...khidmatnya telah di-tamat-kan pada akhir event ini.

Event nie adalah event pertama aku jOin secara beramai-ramai...
Sgt syOk..
Route mmg ter-baek...uphill + downhill.
Start tayar gOlek jam 0850hrs - 1130hrs.
Gear cik cannOn kurang memuaskan..ayeng kata sape suruh p service kedai tue!!!!ermmmm...
Se-ramai 62 rider dari sekitar Kerteh+Dungun+Kemaman yang jOin...

Syabas buat Penganjur : Kertehcyc Mtb-Team

p/s; ada di-antara gambOr di-atas aku snap meng-gunakan camera BB aku juga ada yang aku kidnap dari album rakan-rakan MTB...cOnfirm dah kalau gambOr yang ada muka aku bukan aku yang snap picture tue!kah kah kah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...