Saturday, January 01, 2011

Tahun Baru - 2011.

wahhhh...dah masuk tahun baru ke derrrrr...?
2011...?
Azam+angan-angan+cita-cita aku tahun lepas masih ada yang belum ter-capai dek tangan...hehehe.
x-pa, aku akan create azam+angan-angan+cita-cita baru yang lebih canggih dari tahun 2010...insya-Allah.
adakah "
nikah&kahwin" akan ter-senarai dalam azam+angan-angan+cita-cita baru aku?
ok, aku bocOr rahsia sikit..aku akan ber-tunang tahun nie sebab aku nak nikah&kahwin jugak nanti!hehehe..insya-Allah.

31.12.2010
atas sebab xda apa yang nak buat malam-malam buta, aku serta sahabat yang bukan hanya kawan telah bikin BBQ bujang!!!
xda yang special pun cuma saja nak makan-makan & minum-minum bersama-sama sahabat & kawan...
nasib baek aku sempat jugak kayuh petang sOrang-sOrang jer, walaupun distance just 13.62km...
siap kena kejOr dgn natang anjing lagi...aku sOrang hang berani lah kejOr...hehehe.
(nie mungkin suka sebab tgk orang kena kejOr dgn anjing kat opis aku sebelum tue...hahaha)


fire starter..!


ikang...!


sambal ikan bakar ter-baek!


hot dog...?


kaki makan..amnani + bihun goreng mat jan!


home made...?


kaki bakar...buyeng, zahari & sOla!



shidi..


amnani & nana


kerang...!


ter-baek dari ladang...!


tambah kaki bakar...!


awOk-awOk!


se-benarnya azam xda, angan-angan byk...tunggu & lihat! yeahhhhhh...insya-Allah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...