Friday, August 27, 2010

aku rasa nak penampor jer budak yang duk belakang aku time khutbah jumaat tadi.
x reti bahasa ke @ xtau hukum agama?
khatib duk baca teks khutbah depa sama naik suara dengan khatib.
harap rambut jer ter-pacak macam balok ayam jantan tapi akai xdak!

Hadits Rasulullah s.a.w yang bermaksud:

“Dan jika kamu berkata kepada saudara kamu di hari Jumaat pada ketika imam berkhutbah dengan kata-kata “Diam!” maka telah sia-sialah Jumaat kamu” (Riwayat Muslim)


aku pun masih jahil lagi soal agama tapi benda asas macam tue dari zaman sekolah lagi ustaz/ustazah dah ajar, x p sekolah ke?
Sabor jer-lah...



*gambar hiasan.


"Ya Allah, aku mohon pada-MU, bimbinglah aku dengan petunjuk-MU, rahmat-MU serta hidayah-MU."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...