Friday, August 06, 2010

esok kerja....?

erkkkkkk....
esok hari jumaat...di Terengganu CUTI tapi aku kerja!
Letih melayan diri sendiri hari ini! Baru aku sedar jam sudah 0100++Hrs...
Nak tidor..?
X ngantok!
Latef dah ter-bongkang atas sofa depan TV....erkkkk! Ada 2 biji laptop dia duk format tadi sambil lepak 'pong pang pong pang' dgn aku...ber-bunyi jugak ayat keluar dari mulut dia; "kalau ada NESCAFE best jugak nie yob!"...
Esok nak jalan jauh kata dia, nak g Kolumpur, attend convocation adik "teman" dia...drive safely yob!Sempat jugak aku suruh dia buat amal utk aku,install 'softwear photoshop' dlm PC aku nie sebelum dia ter-bongkang tanpa amaran.
Camera dalam kereta aku yob, esok jangan lupa ambil...!

Blog aku nie boring-lah...nak tunggu dtg ilham men-curah...?
Payah...!
Sibuk sgt dengan kerja kalau dah mula hadap...!
Nak copy paste dari blog orang...? Apa'de kes jenis macam tue...?
X MALU-CURI ORANG PUNYA...!!!!!!!
Tunggu jer-lah kalau ilham itu datang untuk aku jumpa identiti aku sendiri...apa pun, Terima Kasih x ter-hingga kepada Pn.Azura + Zaidi(walaupun dia kata aku paksa dia) + Kapak Raja@Azhar Ahmad + Cik Yna kerana me-reka sudi men-cemar jari klik masuk blog aku nie. ;)


Angkat bantal pelok, p tidoq depan TV...!



P/S: Janji yang masih belum ter-tunai...?

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...