Monday, August 30, 2010

shisha & salim...

ari nie aku dapat settelkan be-berapa per-kara...alhamdulillah.
lepas ber-buka puasa kat rumah dgn latef + k'ril, gerak p Mesra Mall, Kemasik dengan latef...
k'ril standby on call kat rumah takot jadi macam kes semalam.
macam nie-lah kerja kat base...siang malam standby.
bagi aku masa muda nie-lah peluang yang ada untuk collect experience & knowledge.
bila masa kita duduk di-atas nanti kita tau cerita susah senang orang di-bawah kita sebab kita sendri dah pernah meng-hadap benda-benda ajaib nie x kira masa.
asyik duk sembang pasal kerja jer...!
sampai Mesra Mall p cari barang ajaib yang kalau nak cari tapi kat tempat lain memang xda.
dapat juga...suka sgt!

lekat plak kat POPULAR..
wahhh, ada buku me-narik tapi hold dulu, buku yang beli ari tue pun aku x habis baca lagi.

sampai rumah najjah ajak p lepak, sahur awal...ayeng, salim, mat jang, sidi.
tengok dalam rumah k'ril xda, najjah kata k'ril kena naik kapal...adat kerja ler k'ril.
lepas raya plan nak p camping kat La Hot Spring.
macam me-narik & akan di-pertimbang-kan ber-dasarkan waktu & ruang yang ada.
aku ada snap picture mat salim sedap duk sedut asap shisha ke dalam perut
malam tadi..
layan sisha perisa strawberry jer, gaya macam layan ganja!
layankan ajer stim mamat nie...














thumb up...syok katanya!














tanda-tanda air naik ke kepala...














...tangkap lentok dah!


cerita hampeh waktu lepak tadi...aku order teh halia tapi kedai kita-orang lepak tue taruk susu setengah gelas + plak dgn gula dalam teh halia aku...gila!
rasa halia xda lgsg & aku mampu hasilkan 3 gelas teh halia dgn volume susu yang dia taruk...amat sengal!

cerita indah hari nie...Sedi di-kurniakan baby girl.
Alhamdulillah...sepasang dah.
Tahniah yob.


p/s: resume belum edit lagi...adehhh!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...