Thursday, August 19, 2010

Kemaman - Seri Manjung - Kemaman.

Dapat cuti 3 hari; se-hari aku amik AL + se-hari aku amik replacement + se-hari aku punya rest day...
Lama x balik Manjung, rindu pada Bonda + Ayahanda & dah lama aku x naik bus...!
Aku amik ticket jam 2100hrs/16.08.2010...
Thks Bro Megat sbb tolong beli-kan aku ticket + htr aku p naik bus...
Alhamdulillah, dapat jumpa Bonda + Ayahanda + Acik + Pawok(cucu angkat)...
Kat rumah...
Bonda klu boleh semua jenis makanan favorite aku nak di-masak...
Aku rasa Bonda aku xtau yang semua masakan dari air tangan Bonda adalah makanan favorite aku... ;)
Dapat jugak pe-kena char keaw tiaw depan Hospital Manjung... ;)
Memang puas tidor...hehehe.
Semalam aku depart from bus station Seri Manjung jam 1800hrs..
Sebelum naik bus, kat rumah Bonda sibuk duk masak...
Macam-macam Bonda masak, sotong sumbat + ayam percik + mee goreng...
Macam-macam Bonda nak suruh aku bawa balik, padahal aku cuma suruh Bonda goreng mee jer sbb tue masakan Bonda paling favorite aku & cuma mee goreng jer aku ambil buat bekal...naik bus Bonda, klu naik AGT mmg anak-mu ini akan sapu habis.hehehehe...
Ada jugak Bonda offer aku ikan perkasam, last2 ter-tinggal benda best tue...huhuhu.
ETA Kemaman jam 0430hrs.


Mahal & pening aku nengok ticket bus nie!

p/s: thks to Bonda, Ayahanda, Acik, Pawok, NMi, Megat, Zacx, Latef & K'ril.... ;)

2 comments:

  1. oit..ingt dh bhenti keje..muahahaha..syok dio blik kampung wehh..jelezz leh mkn mak masak..klu mak aku ade lg nk je makan mak suap..huhuhu....best pe buka posa ats kapal mknan lazat2..huhuhu...

    ReplyDelete
  2. og, aku nak ckp psl bonda nie mmg aku pun sensitif...hang byk2 berdoa buat arwah bonda hang, itu jer yang mampu kita buat.

    makanan atas kapal mmg best tapi klu selalu sgt segan jugak... :)

    bila nak singgah mai sini...?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...