Wednesday, August 11, 2010

TT Dorian ProCC Kemaman.

Subject: TT Durian ProCC Kemaman
Date/Time: 09.08.2010/2100hrs
Venue: Taman Bakau Tinggi, Kemaman, Terengganu.
All ProCC crew are invited.
Thks.
Cheers & Chill... ;)


Dah lama benor aku x p TT...
Asal di-buatnya TT, aku kena standby/futsal/gym...tue jer-lah alasan aku.
Rindu jugak nak jumpa kawan-kawan, sedap jugak kalau dapat pekena dorian...hehehe.
+- 15 biji jentera Proton milik per-sendirian berkumpul di-bawah lampu limpah Taman Bakau Tinggi, Kemaman.
Ada gambor kat bawah nie, kome layan-kan ajer...


ProCC Motorsport.


Dorian...


Cempedak...


Duku @ Dokong...


Dorian + Duku + Jagung....?


Jentera...


Jentera...


Razak sedang mem-baca jampi serapah utk me-lembutkan duri buah dorian...


Razak menge-test isi buah cempedak...


Robotz yang kebal tapak tangan...


Tokei Dorian - Main Sponsor TT Dorian ProCC Kemaman...Thks bro.


Zul Fakhry men-demontrasi-kan cara-cara meng-upas buah duku...


Hantu Dorian - Robotz.


Abe Kamal...kaki pukul aku!


Cara Kulum Biji Dorian..Siri 01


Cara Kulum Biji Dorian..Siri 02


Cara Kulum Biji Dorian..Siri 03


Cara Kulum Biji Dorian..Siri 04


Cara Kulum Biji Dorian..Siri 05


Abe Kamal...


Abe Azmi...


Kulum jangan x kulum...


Suka sangat Megat...


Ber-selera Pak Long...


Zaidi Sr. & Zaidi Jr.


Apa lah yang Abe Azmi suka-kan tue...


Abe Kamal...


me-reka...

tue ajer gambor yang ada dgn aku...
next plan, ProCC Breaking Fast at Kelab Golf Rantau Petronas, Kerteh...InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...