Saturday, August 21, 2010

Majlis Ber-Buka Puasa Warga ProCC Terengganu 2010

Subject: Majlis Ber-Buka Puasa Warga ProCC Terengganu 2010
Venue: Kelab Golf Rantau Petronas, Kerteh, Terengganu.
Date: 20 August 2010


Alhamdulillah.
Hehehe...Selesai sudah majlis nie, x kurang & x lebih yang hadir...
Memang sweet-sweet jer awek yang kutip pinggan kat situ, sib baik DSLR aku xdok...
Dulu time study aku pun buat part time kat hotel (F&B Dept.), kutip pinggan mcm tue perkara biasa ler...2years++ aku buat kerja tue...nak hidup!
Kat bawah ada be-berapa picture aku copy paste dari hak milik Abe Mie...layan-kan ajer.


Tempat ke-jadi-an...

Me-reka yang telah ber-sedia dengan ration masing-masing...
Abe Mie(ber-baju ProCC Meroon)

Abe D & Abe Kamal...

Megat yang ter-senyum manja...hahaha.

Aku dengan bekalan aku...?

Abang Zul yang sentiasa smart...Neo laju nie!

Antara per-buatan "lagho" me-reka di bulan yang mulia ini...?
;)

Megat menunjuk-kan skil kitar semula miliknya...?

Abe D pun x ke-tinggalan...

Ustat ter-lupa diri...?

Abe Zali yang ter-lampau...naik terus atas meja?adehhh.....

Next Event: 03hb September 2010 - Majlis Ber-buka Puasa ProCC Negeri ber-sama Anak-anak Yatim Darul Al-Falah, Marang.

p/s: Abe Mie, teman bukan ciplak..teman cuma pinjam, klu Abe Mie nak balik, teman sedia pulang-kan...?erkkkkk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...